Csendes Consulting Kft.

közbeszerzési tanácsadót, referenset keres

Közbeszerzési tanácsadói állásajánlat

Csendes Consulting Kft.

Ellátandó feladatok:

  • Közbeszerzési eljárások folyamatba épített és utólagos ellenőrzése;
  • Közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig.

A pozícióhoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú jogi/igazgatásszervező/műszaki/közgazdasági/pénzügyi végzettség,
  • a hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok ismerete;
  • legalább 1 éves, közbeszerzési eljárások ellenőrzésében és/vagy előkészítésében és lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat/gyakorlat;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).

Egyéb elvárt képességek, követelmények:

  • precíz, pontos, önálló és felelősségteljes munkavégzés;
  • magas szintű, gyors problémamegoldó képesség,
  • megbízhatóság;
  • terhelhetőség;
  • alaposság;
  • döntésképesség;
  • felelősségtudat;
  • az “ügyfélkapcsolatokhoz” szükséges, kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
  • “csapatmunkához” szükséges együttműködési készség, tolerancia, segítőkészség.

A megfelelő munkatárs(ak) kiválasztásánál előnyt jelentő további készségek (képességek):

  • 1 évet meghaladó, közbeszerzési eljárások ellenőrzésében és/vagy előkészítésében és lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat/gyakorlat;
  • felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói regisztráció (vagy a volt hivatalos közbeszerzési tanácsadói regisztráció);
  • OKJ-s közbeszerzési referensi képesítés;
  • közbeszerzési szakjogász diploma, közbeszerzési szaktanácsadó vagy menedzser szakirányú oklevél;
  • Európai Uniós támogatásból megvalósuló projektek keretében lefolytatott közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatban szerzett szakmai tapasztalat,
  • tárgyalóképes angol/német nyelvtudás;
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit nyújtunk:

Cégünk dinamikusan növekvő közbeszerzési tanácsadó cég, amely stabilitást, kiváló munkakörülményeket, és versenyképes  bérezést tud biztosítani a jövendő munkatársai részére.

A jelentkezők által benyújtandó dokumentumok:

  • Rövid, jelen álláshirdetésben megjelölt követelményekre vonatkozó adatokat – a releváns szakmai tapasztalat/gyakorlat megjelölését is – tartalmazó szakmai önéletrajz; fizetési igény megjelölésével
  • A legmagasabb iskolai végzettséget igazoló okirat másolata;
  • Jelen hirdetésben megjelölt egyéb szakirányú végzettséget/képzettséget igazoló okirat másolata;
  • Nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata (adott esetben),

Munkavégzés helye:

1051 Budapest, József Nádor tér 5-6. III. emelet.

Jelentkezni az alul található felületen lehetséges.

***

Jelentkezési felület

 

Ez egy állásajánlat volt. A Karrieroldalunk októberi indulásáig még több hasonlóval is találkozhatsz majd. Jelentkezésed már most is el fog jutni a munkáltatóhoz, kért adataidat emailben továbbítjuk nekik. Ha nem szeretnél lemaradni további állásajánlatainkról sem, akkor kövess minket a Facebookon, és regisztrálj Karrieroldalunkra!

Tetszett a cikk?

Oszd meg az ismerőseiddel is!