fbpx

Andersen Magyarország

Adatlap megtekintése

Adótanácsadó

Pályakezdő, friss diplomások jelentkezését várjuk junior adótanácsadói pozícióra.

Szakterületek

Adójog

Munkavégzés helye

1124 Budapest, Csörsz utca 43.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Nyelvtudás: Magyar Angol
  • Gyakorlati idő: Pályakezdő, vagy akár több év tapasztalattal rendelkező

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1124 Budapest, Csörsz utca 43.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2024/07/22

Amit még érdemes tudnod

Mivel foglalkozik a cég?

Az Andersen Magyarország egy budapesti székhelyű adótanácsadó- és ügyvédi iroda, amely a különböző iparágakból több mint 600 ügyfelet szolgál ki. A közel 100 adózási szakemberből és ügyvédből álló csapat a Big4 cégek után jelenleg a legnagyobb tanácsadó cégnek számít Magyarországon.

Feladatok:

Adótanácsadás és adószakértői feladatok elvégzése a cég ügyfelei számára az adózás minden területén:

  • Adójogszabályok elemzése, értelmezése;
  • Teljes körű adóátvilágítás;
  • Adóhatósági ügyek képviselete;
  • Állami támogatásokkal kapcsolatos tanácsadás, pályázati anyagok előkészítése;
  • Személyi jövedelemadó kalkuláció és tanácsadás belföldi és külföldi magánszemélyek részére;
  • ÁFA tanácsadás;
  • Átstrukturálással kapcsolatos adótanácsadás;
  • Adózási modellek elkészítése;
  • Transzferárazással kapcsolatos tanácsadás;
  • Hírlevelek elkészítése az adójogszabályok változásáról;
  • Írásos adójogi elemzések-, tanácsadó levelek-, összefoglalók elkészítése magyar és angol nyelven;
  • Hatóságokhoz benyújtandó állásfoglalás-kérő levelek elkészítése;
  • Feltételes adómegállapítás iránti kérelmek elkészítése.

Elvárások:

  • Közgazdász vagy jogász végzettség;
  • Frissen diplomázott pályakezdők előnyben;
  • Angol felsőfokú nyelvismeret (szóban és írásban is);
  • Adózási- és számviteli szakmai érdeklődés;
  • MS Office ismeretek;
  • Precíz munkavégzés;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Ügyfélorientált hozzáállás.

Mit kínálunk?

  • Átfogó, adózási képzési modul a belépést követően;
  • Generalistává válhatsz, tudásodat nem csak egy speciális területen bővítheted;
  • Tapasztalt kollégák segítségével nem csak meglévő ismereteidet és tapasztalatodat kamatoztathatod, hanem más adónemekben is naprakész információkat, gyakorlati tudást szerezhetsz;
  • Ügyfeleink jellemzően multinacionális, illetve nagy magyar vállalatok, amelyek számos izgalmas iparágban tevékenykednek (pl. szoftverfejlesztés, építőipar, gyógyszeripar, értékpapír kereskedelem, filmgyártás, sportszergyártás stb.);
  • Ügyelünk a munka és a magánélet egyensúlyára;
  • Támogatjuk az ambícióid: lehetővé tesszük, hogy részt vegyél képzéseken, konferenciákon, és biztosítunk minden szükséges szakmai anyagot, ami a magas színvonalú munkavégzéshez kell;
  • Pozitív légkörben, egy összetartó és professzionális csapat tagjává válhatsz, ahol a tulajdonosok is a kollégáid;
  • Modern, vidám hangulatú, a budai hegyekre néző iroda;
  • Versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások.

 

Kiválasztási folyamat:

Ha érdekel a meghirdetett álláslehetőség, kérlek, küldd el szakmai önéletrajzodat az Arsboni Karrier felületén kereszül!

Képek az irodáról

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.