dr. Gresz Orsolya egyéni ügyvéd

Adatlap megtekintése

Joggyakornok/Adminisztratív ügyintéző

Budapest, II. kerület, Mamutnál elhelyezkedő, dinamikusan növekedő ügyvédi irodámba munkatársat keresek. Nem árulok zsákbamacskát, kihívásokkal teli a feladat, ugyanakkor hatalmas fejlődési lehetőséget és hosszútávú együttműködést ajánlok.

Szakterületek

Adatvédelem Cégjog Civil szervezetek joga Gazdasági jog Ingatlanjog Kereskedelmi jog Követeléskezelés Munkajog Öröklési jog Polgári jog Polgári nemperes eljárások Szerződési jog Társasági jog Végrehajtási jog

Munkavégzés helye

1024 Budapest, Petrezselyem u. 10. A. ép. C. lph. 4. em. 15.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Nyelvtudás: Angol vagy német
  • Gyakorlati idő: 1 év, vagy annál kevesebb
  • Diploma minősítése: nem elsődleges szempont

További elvárások

Microsoft Office Jogtár felelősségtudat jó kommunikációs képesség lojalitás motiváltság önálló munkavégzés precizitás rugalmasság kreativitás

Jelentkezésnél előnyt jelent

jogi egyetem hallgatói státus vagy adókedvezményre jogosultság (25 év alatti munkavállaló/nagycsaládos); gépírás

Feladatok

  • adminisztratív feladatok ellátása
  • cégalapítások, módosítások
  • döntéshozatali folyamatok jogi támogatása
  • elektronikus rendszereken történő iratbeadások
  • hivatali és postai ügyintézés
  • ingatlan adásvételek előkészítése
  • nyilvántartások vezetése, iktatás
  • önálló munkavégzés, ügyvitel elsajátítása
  • szerződéskötésben való közreműködés
  • ügyvédek munkájának segítése

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1024 Budapest, Petrezselyem u. 10. A. ép. C. lph. 4. em. 15.
  • Munkaidő: Részmunkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Diploma minősítése: nem elsődleges szempont
  • Amit mi tudunk kínálni (kiegészítés): változatos és érdekes, kreativitást igénylő munka a gazdasági jog szinte minden területén
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2022/08/01

Amit mi tudunk kínálni

mentoring dinamikus/ fiatalos munkahelyi környezet szakmai fejlődés lehetősége hosszú távú karrierlehetőség (esetenként/részben) otthonról végezhető munka céges telefon laptop modern/felszerelt iroda légkondi

Amit még érdemes tudnod

Feladatok:

  • közreműködés adminisztratív feladatokban (postázás, iktatás, számlák kezelése, irattár, földhivatali és egyéb ügyintézés, irodaszer rendelés)
  • formanyomtatványok kitöltése (NAV, cégbíróság, FMH, egyéb bíróság)
  • jogi háttéranyagok készítése, kutatása;
  • gazdasági jogi jellegű ügyek kapcsán szerződések, egyéb okiratok szerkesztésében való közreműködés.

Képek az irodáról

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.