Jogi Asszisztens

Te is eljátszottál már a gondolattal, hogyan is képzelnél egy ideális munkanapot?
Legyen az iroda Budapest szívében? A modern, professzionális környezetet töltse meg élettel egy jóhangulatú kollektíva? Az sem utolsó szempont, hogy lehetőleg ne kopjon meg az angol nyelvtudásod, sőt még fejlődjön is?

Ha minden kérdésre igennel felelnél, és célod egy olyan munkahely megtalálása, ahol a munkavégzés nem csak professzionális, hanem igenis öröm, akkor jó helyen jársz!

Jelentkezz jogi asszisztens/recepciós pozícióra a Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Irodához!

Munkavégzés helye

1075 Budapest, Madách Imre út 14.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Nyelvtudás: Magyar Angol

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1075 Budapest, Madách Imre út 14.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2021/10/22

Amit még érdemes tudnod

Miért jó nálunk dolgozni?

A Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda (a volt Köves Clifford Chance) a magyarországi jogi tanácsadói piac megbecsült és több területen piacvezető nemzetközi szereplője.

Nálunk változatos feladatokra számíthatsz. Fiatalos és eredményorientált csapat tagja leszel, és munkád során megismerheted egy gyorsan növekvő, független, nemzetközi cég mindennapi működését.

Munkatársaink mindennapi munkáját egyebek mellett friss gyümölccsel, ingyenes sportolási lehetőségekkel, és csapatépítő tréningekkel támogatjuk, mert a fizikai és mentális egészségük fontos számunkra.

Milyen feladatok várnak rád?

  • Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása; nyilvántartások, jegyzőkönyvek vezetése, határidők figyelemmel kísérése;
  • Hatósági (földhivatal, cégbíróság) beadványok szerkesztése;
  • Általános titkárnői feladatok (gépelés, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása);
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás: telefonon és személyesen egyaránt, üzenetek átvétele, találkozók, programok szervezése, időpontok egyeztetése, megbízói igények nyilvántartásának vezetése.

Téged keresünk, ha:

  • Minimum középfokú, aktív angol nyelvtudásod van, melyet a napi munkavégzés során gond nélkül alkalmazni tudsz írásban és szóban is (levelezés, telefonok bonyolítása);
  • Az irodai alkalmazások (Windows, Office) magabiztos felhasználója vagy;
  • Keresed, hogy miben segíthetsz másoknak, emellett precíz, önálló, rugalmas, megbízható, mosolygós személyiség vagy – Biztosan Te is szeretsz úgy belépni bárhova, hogy mosollyal fogadnak és szívesen látnak; mi is azt szeretnénk, ha a hozzánk betérők pont ugyanezt éreznék!
  • Tudod, hogyan kommunikálj különböző emberekkel úgy, hogy a felmerülő problémákat minél hatékonyabban tudjátok közösen megoldani;
  • Nem jelent számodra problémát a váltott munkarendben való munkavégzés.

Előny, ha:

  • Jogi asszisztensi és/vagy felsőfokú végzettséged is van, de nem árulunk zsákbamacskát, nagyrészt nem jogi jellegű teendőid lesznek;
  • Hasonló területen szereztél már munkatapasztalatot;
  • Tudsz 10 ujjal, vakon gépelni.

 

Amire tőlünk számíthatsz:

  • versenyképes jövedelem és juttatási csomag;
  • hosszútávú karrierlehetőség
  • stabil munkáltatói háttér;
  • igényes, fiatalos, nemzetközi munkakörnyezet;
  • továbbképzések, tréningek;
  • ingyenes belépési lehetőség az irodaépület közelében található wellness központba.

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, jelentkezni magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajz és fizetési igény megküldésével az Arsboni Karrier felületén tudsz.

Képek az irodáról

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.