fbpx

Jogász

Intézményünk 100 éves, de munkatársaink a XXI. század történelmét írják! Célunk nemcsak az árstabilitás, hanem egy stabil munkahely biztosítása is! Magyar Nemzeti Bank, ahol a munkájának jelentősége van!

A Magyar Nemzeti Bank pályázatot hirdet a Felügyeleti koordinációs igazgatóság Ügyfélkapcsolati Információs Központ főosztályán felügyeleti szakértő munkakör betöltésére. A POZÍCIÓBAN VÉGZETT TEVÉKENYSÉG JOGGYAKORLATI IDŐKÉNT IGAZOLHATÓ.

Szakterületek

Fogyasztóvédelmi jog Pénzügyi jog

Munkavégzés helye

1122 Budapest, Krisztina krt. 6.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Nyelvtudás: Magyar
  • Gyakorlati idő: Pályakezdő, vagy akár több év tapasztalattal rendelkező

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2024/09/02

Amit még érdemes tudnod

Amiért érdemes minket választania:

  • önálló, felelősségteljes, szakmai kihívást jelentő munkakör;
  • képzési lehetőségek;
  • folyamatos szakmai fejlődést elősegítő környezet, programok;
  • home office lehetőség;
  • családbarát munkahely.

 

Bizalommal fogadjuk jelentkezését a következő feladatokra:

  • írásbeli ügyfélmegkeresések kezelése, tájékoztatás nyújtása a fogyasztóvédelmi érdekérvényesítés lehetséges módjairól, pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdésekben a fogyasztói döntések támogatása, a fogyasztók pénzügyi tájékozottságának, ismereteinek bővítése és pénzügyi tudatosságának növelése érdekében;
  • az írásbeli ügyfélmegkeresések alapján a pénzügyi szektor negatív folyamatainak megelőzése érdekében az új típusú kockázatokról vagy azok lehetőségéről jelzés, elemzés készítése;
  • az írásbeli ügyfélmegkeresések kezelése során a Pénzügyi Békéltető Testület eljárásáról általános tájékoztatás nyújtása;
  • pénzügyi tárgyú, azon belül elsősorban fogyasztóvédelmi vonatkozású jogszabályok, azok változásai, ajánlások, etikai normák figyelemmel kísérése, a változások napi munkába történő beépítése, szükség szerint tájékoztatás készítése.
  • A Felügyeleti koordinációs igazgatóságon az Ügyfélkapcsolati Információs Központ feladatait a Magyar Nemzeti Bank Szervezeti és Működési Szabályzata tartalmazza.

 

Ön az ideális jelöltünk, amennyiben rendelkezik:

  • jogi vagy közgazdasági felsőfokú végzettséggel;
  • pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabályok, ajánlások, ágazati önszabályozói eszközök alapos, átfogó és napra kész ismeretével;
  • pénzügyi termékek, folyamatok, rendszerek ismeretével;
  • proaktív és rendszerben való gondolkodás képességével;
  • kiváló írásbeli kommunikációs készséggel;
  • magas szintű pénzügyi tudatossággal és gondolkodásmóddal;
  • erős problémamegoldó készséggel;
  • objektív véleményalkotási készséggel;
  • jó együttműködési készséggel;
  • szoros határidők melletti precíz, önálló munkavégzés képességével;
  • legalább középfokú angolnyelv-ismerettel (írásban);
  • 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal.
  • A munkakör nemzetbiztonsági ellenőrzés hatálya alá tartozik.

 

Előny lehet leendő kollégánk számára:

  • pénzügyi szektorban szerzett több éves tapasztalat;
  • pénzügyi szektorban, lakossági területen szerzett tapasztalat.

 

Szeretne munkájával hozzájárulni az MNB sikeréhez, valamint egy olyan szervezet tagja lenni, ahol a leginnovatívabb módszereket is megismerheti, és lehetősége van a folyamatos tanulásra és fejlődésre?

 

Amennyiben a válasza igen, örömmel fogadjuk jelentkezését!
Jelentkezési határidő: 2024. október 02.

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.