Adótanácsadó
Dinamikusan növekvő közvetett adózással foglalkozó csapatunkba keresünk új kollégákat Menedzser pozícióba. Számukra kitűnő lehetőség nyílik tapasztalatszerzésre az adózás egyéb területein is köszönhetően annak, hogy az Andersen támogatja a generalista (azaz minden adónemhez egyszerre értő) adótanácsadók képzését.
Szakterületek
Munkavégzés helye
Elvárások és előnyök
Alapvető elvárások
- Nyelvtudás: Magyar Angol
- Gyakorlati idő: 5 év, vagy annál több
További elvárások
További fontos tudnivalók
- Munkavégzés helye: 1124 Budapest, Csörsz utca 43.
- Álláshirdetés feladásának időpontja: 2023/08/28
Amit még érdemes tudnod
Mivel foglalkozik a cég?
Az Andersen Magyarország egy budapesti székhelyű adótanácsadó- és ügyvédi iroda, amely a különböző iparágakból több mint 600 ügyfelet szolgál ki. A közel 100 adózási szakemberből és ügyvédből álló csapat a Big4 cégek után jelenleg a legnagyobb tanácsadó cégnek számít Magyarországon.
Feladatok
- Adózási kérdések megválaszolásának szakmai koordinálása, felügyelete;
- Tanácsadó levelek, szakmai állásfoglalások elkészítése;
- Közvetlen kapcsolattartás ügyfelekkel;
- Aktív üzlet- és termékfejlesztési tevékenység;
- Proaktív, a fejlődést segítő hozzáállás;
- Nyitottság valamennyi adózási terület megismerésére.
Elvárások
- Közgazdász vagy jogász végzettség;
- Legalább 5 év szakmai tapasztalat, ebből legalább 3 év a magánszektorban;
- Szakmai kiválóság az adózás legalább egy kiemelt területén;
- Angol felsőfokú nyelvismeret (szóban és írásban is);
- Precíz munkavégzés;
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
- Ügyfélorientált hozzáállás.
Amit kínálunk
- Versenyképes kompenzációs csomag;
- Az ország egyik legjobb, legerősebb szakmai csapata (2021-ben és 2022-ben is az Andersen lett az év adótanácsadója);
- Ügyfeleink jellemzően multinacionális, illetve nagy magyar vállalatok, amelyek számos izgalmas iparágban tevékenykednek (pl. szoftverfejlesztés, építőipar, gyógyszeripar, értékpapír kereskedelem, filmgyártás, sportszergyártás stb.);
- Támogatjuk a további szakmai fejlődést, képzéseken, konferenciákon való részvételt, és biztosítunk minden szükséges szakmai anyagot, ami a magas színvonalú munkavégzéshez kell;
- Modern, vidám hangulatú, a budai hegyekre néző iroda;
- Heti két nap home office lehetőség.
Hallgasd meg szakmai podcastjüket itt és maradj naprakész az adózás világában!
Kiválasztási folyamat
Ha érdekel a meghirdetett álláslehetőség, jelentkezz hozzánk az Arsboni Karrier felületén keresztül! A kiválasztott jelentkezőkkel első körben személyes beszélgetésre kerül sor, amelyet angol nyelvű írásos és szóbeli teszt követ.