fbpx

Adótanácsadó

Dinamikusan növekvő közvetett adózással foglalkozó csapatunkba keresünk új kollégákat Menedzser pozícióba. Számukra kitűnő lehetőség nyílik tapasztalatszerzésre az adózás egyéb területein is köszönhetően annak, hogy az Andersen támogatja a generalista (azaz minden adónemhez egyszerre értő) adótanácsadók képzését.

Szakterületek

Adójog

Munkavégzés helye

1124 Budapest, Csörsz utca 43.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Nyelvtudás: Magyar Angol
  • Gyakorlati idő: 5 év, vagy annál több

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1124 Budapest, Csörsz utca 43.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2023/08/28

Amit még érdemes tudnod

Mivel foglalkozik a cég?

Az Andersen Magyarország egy budapesti székhelyű adótanácsadó- és ügyvédi iroda, amely a különböző iparágakból több mint 600 ügyfelet szolgál ki. A közel 100 adózási szakemberből és ügyvédből álló csapat a Big4 cégek után jelenleg a legnagyobb tanácsadó cégnek számít Magyarországon.

Feladatok

  • Adózási kérdések megválaszolásának szakmai koordinálása, felügyelete;
  • Tanácsadó levelek, szakmai állásfoglalások elkészítése;
  • Közvetlen kapcsolattartás ügyfelekkel;
  • Aktív üzlet- és termékfejlesztési tevékenység;
  • Proaktív, a fejlődést segítő hozzáállás;
  • Nyitottság valamennyi adózási terület megismerésére.

 

Elvárások

  • Közgazdász vagy jogász végzettség;
  • Legalább 5 év szakmai tapasztalat, ebből legalább 3 év a magánszektorban;
  • Szakmai kiválóság az adózás legalább egy kiemelt területén;
  • Angol felsőfokú nyelvismeret (szóban és írásban is);
  • Precíz munkavégzés;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Ügyfélorientált hozzáállás.

 

Amit kínálunk

  • Versenyképes kompenzációs csomag;
  • Az ország egyik legjobb, legerősebb szakmai csapata (2021-ben és 2022-ben is az Andersen lett az év adótanácsadója);
  • Ügyfeleink jellemzően multinacionális, illetve nagy magyar vállalatok, amelyek számos izgalmas iparágban tevékenykednek (pl. szoftverfejlesztés, építőipar, gyógyszeripar, értékpapír kereskedelem, filmgyártás, sportszergyártás stb.);
  • Támogatjuk a további szakmai fejlődést, képzéseken, konferenciákon való részvételt, és biztosítunk minden szükséges szakmai anyagot, ami a magas színvonalú munkavégzéshez kell;
  • Modern, vidám hangulatú, a budai hegyekre néző iroda;
  • Heti két nap home office lehetőség.

 

🎧 Hallgasd meg szakmai podcastjüket itt és maradj naprakész az adózás világában!

 

Kiválasztási folyamat

Ha érdekel a meghirdetett álláslehetőség, jelentkezz hozzánk az Arsboni Karrier felületén keresztül! A kiválasztott jelentkezőkkel első körben személyes beszélgetésre kerül sor, amelyet angol nyelvű írásos és szóbeli teszt követ.

Képek az irodáról

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.