JOGI ASSZISZTENS/ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS
Mi, az Arsboninál, jelenleg több nagy, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező és hazai ügyvédi irodának is segítünk megtalálni új, jogi asszisztens munkatársát.
Piaci tapasztalataink alapján, jelenleg jogi asszisztensként akár 400 000 – 600.000 Ft nettó havi bért is kereshetsz! Ha aktuális neked az álláskeresés, gondolkozol a váltáson, jelentkezz, és mi összekötünk álmaid munkáltatójával, ahol tapasztalatodat méltó helyen tudod kamatoztatni!
JOGI ASSZISZTENS/ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS
Mi, az Arsboninál, jelenleg több nagy, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező és hazai ügyvédi irodának is segítünk megtalálni új, jogi asszisztens munkatársát.
Piaci tapasztalataink alapján, jelenleg jogi asszisztensként akár 300-450.000,- Ft nettó havi bért is kereshetsz! Ha aktuális neked az álláskeresés, gondolkozol a váltáson, jelentkezz, és mi összekötünk álmaid munkáltatójával, ahol tapasztalatodat méltó helyen tudod kamatoztatni!

Főbb feladatok, munkák:
- Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját.
- Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos, hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamegoldó készségedre.
- A pozíció betöltésének nem feltétele, de az elbírálásnál hatalmas előnyt jelent a jogi területen szerzett, releváns (pl. ügyvédi vagy közjegyzői irodában szerzett) munkatapasztalat.
- Ha esetleg más adminisztratív munkakörben szereztél már tapasztalatot, (számlázás, iktatás, postázás, általános irodai adminisztráció stb.) akkor is várjuk a jelentkezésed!
- Elektronikus eljárások adminisztratív támogatása?
- Prezentációk, jegyzőkönyvek készítése? Egy utazás vagy rendezvény profi megszervezése? Bizony lehet, hogy itt is a Te segítségedre számít a jövőbeni munkáltatód!
- Az irodák nemzetközi jellegére tekintettel fontos, hogy ne gyere zavarba, ha angolul kell kommunikálni az ügyfelekkel vagy külföldi kollégákkal akár telefonon, akár személyesen.

Az álláshoz tartozó elvárások:
- Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi területen – ügyvédi irodában vagy közjegyző irodában – szerezted);
- Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is
- MS Office programok ismerete, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártasság.
- Tízujjas gépírás készségednek ennél a munkakörnél biztosan hasznát veszed majd.
- Pályakezdőként is bátran jelentkezz! Amennyiben motivált vagy és hosszú távon is dolgoznál egy professzionális csapat adminisztratív segítőjeként.
Mit kapsz ezért cserébe?
- Álmaid munkáltatójánál alapvetés, hogy megbecsülik a kollégákat: a fizetés egyéni alku tárgya, függ a betölteni kívánt pozíciótól, munkatapasztalattól, nyelvtudástól.
- Több pozíció esetén részmunkaidő és home office/hibrid munkavégzésre is lehetőség van.
- Családias és jó hangulatú, barátságos munkahely, ahol az irodában mindenki otthon érzi magát.
- Fontos, hogy amennyire önálló vagy, legalább annyira jól tudj gondolkodni csapatban is. Ugyanis nem titok, hogy nagyon számítanak Rád a csapatépítő eseményeken való aktív részvételben is!
- Végül, de nem utolsó sorban minden munkatárs számára hosszútávra tervezhető, biztos munkahelyet nyújtanak, ez alól Te sem vagy kivétel.
Főbb feladatok, munkák:
- Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját.
- Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos, hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamegoldó készségedre.
- A pozíció betöltésének nem feltétele, de az elbírálásnál hatalmas előnyt jelent a jogi területen szerzett, releváns (pl. ügyvédi vagy közjegyzői irodában szerzett) munkatapasztalat.
- Ha esetleg más adminisztratív munkakörben szereztél már tapasztalatot, (számlázás, iktatás, postázás, általános irodai adminisztráció stb.) akkor is várjuk a jelentkezésed!
- Elektronikus eljárások adminisztratív támogatása?
- Prezentációk, jegyzőkönyvek készítése? Egy utazás vagy rendezvény profi megszervezése? Bizony lehet, hogy itt is a Te segítségedre számít a jövőbeni munkáltatód!
- Az irodák nemzetközi jellegére tekintettel fontos, hogy ne gyere zavarba, ha angolul kell kommunikálni az ügyfelekkel vagy külföldi kollégákkal akár telefonon, akár személyesen.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi területen – ügyvédi irodában vagy közjegyző irodában – szerezted);
- Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is.
- MS Office programok ismerete, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártasság.
- Tízujjas gépírás készségednek ennél a munkakörnél biztosan hasznát veszed majd.
- Pályakezdőként is bátran jelentkezz! Amennyiben motivált vagy és hosszú távon is dolgoznál egy professzionális csapat adminisztratív segítőjeként.
Mit kapsz ezért cserébe?
- Álmaid munkáltatójánál alapvetés, hogy megbecsülik a kollégákat: a fizetés egyéni alku tárgya, függ a betölteni kívánt pozíciótól, munkatapasztalattól, nyelvtudástól.
- Több pozíció esetén részmunkaidő és home office/hibrid munkavégzésre is lehetőség van.
- Családias és jó hangulatú, barátságos munkahely, ahol az irodában mindenki otthon érzi magát.
- Fontos, hogy amennyire önálló vagy, legalább annyira jól tudj gondolkodni csapatban is. Ugyanis nem titok, hogy nagyon számítanak Rád a csapatépítő eseményeken való aktív részvételben is!
- Végül, de nem utolsó sorban minden munkatárs számára hosszútávra tervezhető, biztos munkahelyet nyújtanak, ez alól Te sem vagy kivétel.
A REGISZTRÁCIÓ LÉPÉSEI
A REGISZTRÁCIÓ LÉPÉSEI
1. Regisztráció a formon keresztül
1. Regisztráció a formon keresztül
Töltsd ki a jobb oldali formot.
Töltsd ki a lenti formot.
2. Hamarosan megkeresünk téged
Miután átnéztük az önéletrajzodat, keresni fogunk személyre szóló álláslehetőségekkel.
2. Hamarosan megkeresünk téged
Miután átnéztük az önéletrajzodat, keresni fogunk személyre szóló álláslehetőségekkel.