A 1818-as számon működő Kormányzati Ügyfélvonal a telekommunikációs piacon ma elérhető legkorszerűbb Contact Center technológia alkalmazásával 7 elérési módon nyújt minőségi kiszolgálást az ügyfeleknek, (e-mail, web chat, levél, fórum, fax, VOIP), hogy a számukra leginkább megfelelő csatornán tudják felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Miben nyújt segítséget a Kormányzati Ügyfélvonal?
Az ügyfelek a Kormányzati Ügyfélvonalon kaphatnak segítséget ügyeik intézésében és közigazgatási témában felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban. A 0-24 órában működő ügyfélszolgálatunk a közigazgatási szervek elérhetőségéről, ügyfélfogadási idejéről, feladat- és hatásköréről, valamint az általuk kezelt ügyek intézésének folyamatairól, időpontfoglalási- és státusz információkról ad tájékoztatást. A kormányablakokban és okmányirodákban intézhető ügyekkel kapcsolatos kérdésekben azonnali tájékoztatást tudunk adni ügyfeleinknek. A 1818-as számon a felvételi eljárással kapcsolatos kérdésekre is választ adunk. Az elektronikusan intézhető közigazgatási ügyek esetén pedig az ügyfélszolgálat telefonos segítséget nyújt a regisztrációtól az űrlapok kitöltéséig. Ezek mellett a Kormányzati Ügyfélvonal a 185-ös számon fogadja az egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) és a háztartási munka bejelentéseket is.
Telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg egységes és kiterjedt tájékoztatási szolgáltatással rendelkezik, kiemelt stratégia cél, hogy ügyfeleink egyre több közigazgatási szolgáltatást tudjanak telefonon keresztül is intézni.