A 1818-as számon működő Kormányzati Ügyfélvonal a telekommunikációs piacon ma elérhető legkorszerűbb Contact Center technológia alkalmazásával 7 elérési módon nyújt minőségi kiszolgálást az ügyfeleknek, (e-mail, web chat, levél, fórum, fax, VOIP), hogy  a számukra leginkább megfelelő csatornán tudják felvenni a  kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Miben nyújt segítséget a Kormányzati Ügyfélvonal?

Az ügyfelek a Kormányzati Ügyfélvonalon kaphatnak segítséget ügyeik intézésében és közigazgatási témában felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban. A 0-24 órában működő ügyfélszolgálatunk a közigazgatási szervek elérhetőségéről, ügyfélfogadási idejéről, feladat- és hatásköréről, valamint az általuk kezelt ügyek intézésének folyamatairól, időpontfoglalási- és státusz információkról ad tájékoztatást. A kormányablakokban és okmányirodákban intézhető ügyekkel kapcsolatos kérdésekben azonnali tájékoztatást tudunk adni ügyfeleinknek. A 1818-as számon a felvételi eljárással kapcsolatos kérdésekre is választ adunk. Az elektronikusan intézhető közigazgatási ügyek esetén pedig az ügyfélszolgálat telefonos segítséget nyújt a regisztrációtól az űrlapok kitöltéséig. Ezek mellett a Kormányzati Ügyfélvonal a 185-ös számon fogadja az egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) és a háztartási munka bejelentéseket is.

Telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg egységes és kiterjedt tájékoztatási szolgáltatással rendelkezik, kiemelt stratégia cél, hogy ügyfeleink egyre több közigazgatási szolgáltatást tudjanak telefonon keresztül is intézni.

Kiemelt szakterületek

Közigazgatási eljárási jog Közigazgatási jog
Telefonszám: 06 1 459-4200
E-mail cím: info@nisz.hu

Rólunk címszavakban

Szakterületek

Közigazgatási eljárási jog Közigazgatási jog

Egyéb jellemzők

kellemes dinamikus barátságos modern, felszerelt iroda irodai mentorálás tréningek, továbbképzések

NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. Kormányzati Ügyfélvonal 1818 - Elérhetőségek

Telefonszám: 06 1 459-4200
E-mail cím: info@nisz.hu

Kapcsolatfelvétel a céggel