Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal
Adatlap megtekintése
Jogász
Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Jegyzői Kabinet munkahelyre jogász munkatársat keres.
Munkavégzés helye
Elvárások és előnyök
Alapvető elvárások
- Gyakorlati idő: Pályakezdő, vagy akár több év tapasztalattal rendelkező
További elvárások
További fontos tudnivalók
- Munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
- Álláshirdetés feladásának időpontja: 2025/04/28
Amit még érdemes tudnod
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Szerződések készítése, jogi véleményezése, részvétel a képviselő-testületi, bizottsági és tisztségviselői döntések, előterjesztések elkészítésében, törvényességi ellenőrzésben, közigazgatási döntések előkészítése. Az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok és az önkormányzat intézményei részére jogi támogatás.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az egyéb juttatások tekintetében Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók (illetményalap 90.000Ft).
Alkalmazási feltételek:
Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
Egyetemen szerzett jogász szakképzettség,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Kttv. 84-87. §, 231. § (3) bekezdésében foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása;
Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.
Előnyt jelent:
Közigazgatási/jogi szakvizsga megléte;
Önkormányzati tapasztalat;
Önkormányzati lakás- és helyiséggazdálkodással kapcsolatos tapasztalat.
Benyújtandó iratok, igazolások:
A 87/2019 (IV.13.) Korm.rendelet szerint meghatározott tartalmú önéletrajz, végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolatai, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a jelentkezéssel összefüggésben személyes adatait megismerhetik, illetve nyilatkozat arról, hogy a pályázó az együttalkalmazási, és összeférhetetlenségi szabályoknak megfelel.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a bíráló bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon pályázók személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail cím megadása esetén elektronikus formában kap értesítést. A jelentkezést kiíró szerv az eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A hiányosan benyújtott jelentkezések elutasításra kerülnek!
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás feltétele erkölcsi bizonyítvány bemutatása. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon a Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025.június 02. napjától
A jelentkezés határideje: 2025. május 27.
A jelentkezés benyújtásának módja: Az Arsboni Karrieren keresztül.