fbpx

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal

Adatlap megtekintése

Jogász

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Jegyző Kabinet Jogi Iroda - Jogi Referens munkakör betöltésére.

Munkavégzés helye

1082 Budapest, Baross u. 63-67.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2025/07/02

Amit még érdemes tudnod

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: A 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. melléklet 22. „Jogi és perképviseleti feladatkör”

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal működésével kapcsolatos szerződések, megállapodások elkészítése, véleményezése;
  • közreműködés a követeléskezeléssel kapcsolatos feladatokban;
  • közreműködés az önkormányzati rendeletek elkészítésében, felülvizsgálatában;
  • részvétel az egyéb szervezetszabályozó eszközök (belső szabályzatok, utasítások) felülvizsgálatában, előkészítésében, elkészítésében;
  • jogi állásfoglalások, iránymutatások előkészítése és készítése az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal jogviszonyaival kapcsolatban felmerülő jogi kérdésekben, peres és nem peres ügyekben;
  • segítségnyújtás és részvétel a képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagainak, illetve az érdemi előterjesztések előkészítésében, elkészítésében, valamint szükség esetén az üléseken való részvétel;
  • Budapest Főváros VIII. kerület helyi nemzetiségi önkormányzatok törvényes működésének biztosítása, ennek keretében:  képviselő-testületi előterjesztések jogi szempontú áttekintése; a nemzetiségi önkormányzat ülésein részvétel; szerződések előkészítése és jogi szempontú áttekintése;
  • egyéb jogi koordinálási feladatok elvégzése.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselők jogállásáról
szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármester Hivatalnál közszolgálati jogviszonyban állók
díjazásáról és egyéb juttatásairól szóló 46/2014. (XII. 12.) önkormányzati rendelete, és a Közszolgálati
Szabályzat rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Egyetem, jogász végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Jó kommunikációs készség,
  • Precizitás,
  • Együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel,
  • Rendszerelmélet,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

• Közigazgatási területen szerzett legalább egy éves tapasztalat.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

▪ 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
▪ fényképpel ellátott önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak figyelembevételével
▪ iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata, közigazgatási szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolása
▪ nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul
▪ a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv.84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően 2025. augusztus 11. napjától betölthető.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. július 11.

 

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Urbán Kristóf Jogi Iroda irodavezetője nyújt a (1) 459-2540-os telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

Az Arsboni Karrieren a "Jelentkezés most" gombra kattintva.

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt. Az eredménytelenül pályázókat írásban értesítjük. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.

 

A pályázat elbírálásának várható határideje: 2025. július 17.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A hivatal vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy
a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.

A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 79.000 Ft.

A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft.

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.