fbpx

Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal

Adatlap megtekintése

Jogász

Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Jegyzői Kabinet munkahelyre jogász munkatársat keres.

Munkavégzés helye

Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Gyakorlati idő: Pályakezdő, vagy akár több év tapasztalattal rendelkező

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2025/04/28

Amit még érdemes tudnod

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Szerződések készítése, jogi véleményezése, részvétel a képviselő-testületi, bizottsági és tisztségviselői döntések, előterjesztések elkészítésében, törvényességi ellenőrzésben, közigazgatási döntések előkészítése. Az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok és az önkormányzat intézményei részére jogi támogatás.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az egyéb juttatások tekintetében Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók (illetményalap 90.000Ft).

 

Alkalmazási feltételek:

Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
Egyetemen szerzett jogász szakképzettség,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Kttv. 84-87. §, 231. § (3) bekezdésében foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása;
Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.

 

Előnyt jelent:

Közigazgatási/jogi szakvizsga megléte;
Önkormányzati tapasztalat;
Önkormányzati lakás- és helyiséggazdálkodással kapcsolatos tapasztalat.

 

Benyújtandó iratok, igazolások:

A 87/2019 (IV.13.) Korm.rendelet szerint meghatározott tartalmú önéletrajz, végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolatai, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a jelentkezéssel összefüggésben személyes adatait megismerhetik, illetve nyilatkozat arról, hogy a pályázó az együttalkalmazási, és összeférhetetlenségi szabályoknak megfelel.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a bíráló bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon pályázók személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail cím megadása esetén elektronikus formában kap értesítést. A jelentkezést kiíró szerv az eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A hiányosan benyújtott jelentkezések elutasításra kerülnek!

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás feltétele erkölcsi bizonyítvány bemutatása. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon a Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025.június 02. napjától
A jelentkezés határideje: 2025. május 27.
A jelentkezés benyújtásának módja: Az Arsboni Karrieren keresztül.

 

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.