fbpx

Dr. Tanács Ügyvédi Iroda

Adatlap megtekintése

Recepciós / Ügyintéző

Érdekel a jogi terület, és szívesen dolgoznál ügyvédi irodai környezetben? Jó szervező vagy, szereted kézben tartani a dolgokat és nem ijedsz meg az adminisztrációtól? Jól kommunikálsz, könnyen átlátod a folyamatokat, és nem okoz gondot a határidők kezelése? Ha a válaszod igen, akkor lehet, hogy pont téged keresünk!

Munkavégzés helye

6726 Szeged, Bérkert u. 64/B

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Gyakorlati idő: Pályakezdő, vagy akár több év tapasztalattal rendelkező

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 6726 Szeged, Bérkert u. 64/B
  • Munkaidő: Teljes vagy részmunkaidő
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2025/10/20

Amit még érdemes tudnod

Rólunk:

A Dr. Tanács Ügyvédi Iroda Magyarország egyik vezető, startupokra és gazdasági jogra specializálódott ügyvédi irodája. Szegedi székhelyünkről nemzetközi ügyfélkört szolgálunk ki, üzleti, társasági, polgári és peres ügyekben. Most olyan titkárságvezető kollégát keresünk, aki aktívan támogatja az iroda mindennapi működését, és fontos szerepet vállal ügyfeleink ügyeinek gördülékeny intézésében.

A pozíció teljes- vagy részmunkaidőben is betölthető, így ideális lehet akár pályakezdőknek, akár tapasztaltabb jelentkezőknek is.

 

Főbb feladatok:

  • Az iroda napi működésének szervezése és adminisztratív támogatása;
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás és levelezés magyarul és angolul;
  • Peres ügyek és jogi eljárások támogatása (pl. iratkezelés, határidők követése, beadványok előkészítése);
  • Egyszerűbb ügyintézési feladatok önálló ellátása;
  • Számlázási, elszámolási és nyilvántartási feladatok átlátása és koordinálása;
  • Alapvető HR-feladatok támogatása (pl. szerződések előkészítése, onboarding).

 

Amit elvárunk:

  • Jó szervezőkészség, precizitás és önállóság;
  • Magabiztos kommunikáció szóban és írásban;
  • Alapszintű pénzügyi, adminisztratív folyamatok átlátása (pl. elszámolások kezelése);
  • Nyitottság a jogi terület megismerésére és új feladatok elsajátítására;
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, e-mail, online rendszerek).

 

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Jogi asszisztensi, titkársági vagy irodavezetői tapasztalat;
  • Peres ügyekkel, ügyvédi irodai környezettel szerzett tapasztalat;
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás;
  • Felsőfokú vagy középfokú végzettség bármilyen területen.

 

Amit kínálunk:

  • Változatos, felelősségteljes feladatkör egy stabil és fiatalos csapatban;
  • Belépés egy professzionális, ugyanakkor emberközpontú jogi környezetbe;
  • Rugalmas munkakörnyezet és versenyképes juttatási csomag Szegeden;
  • Részmunkaidős munkavégzés lehetősége a munka-magánélet egyensúlyának támogatására.

 

Jelentkezés:

Fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet az Arsboni Karrieren várjuk.

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.