fbpx

Adótanácsadó

Vezető adótanácsadó pozícióra keressük új kollégánkat adószakértő csapatunkba! Próbáld ki magad több területen és képezd magad az Andersennél, hogy a fejlődő csapatunk tagjaként válj generalistává.

Szakterületek

Adójog Áfa

Munkavégzés helye

1124 Budapest, Csörsz utca 43.

Elvárások és előnyök

Alapvető elvárások

  • Nyelvtudás: Magyar Angol
  • Gyakorlati idő: 2 év, vagy annál több

További elvárások

További fontos tudnivalók

  • Munkavégzés helye: 1124 Budapest, Csörsz utca 43.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Szerződés: Határozatlan
  • Álláshirdetés feladásának időpontja: 2023/08/28

Amit még érdemes tudnod

Mivel foglalkozik a cég?

Az Andersen Magyarország egy budapesti székhelyű adótanácsadó- és ügyvédi iroda, amely a különböző iparágakból több mint 600 ügyfelet szolgál ki. A közel 100 adózási szakemberből és ügyvédből álló csapat a Big4 cégek után jelenleg a legnagyobb tanácsadó cégnek számít Magyarországon.

Feladatok

  • Adótanácsadás és adószakértői feladatok elvégzése a cég ügyfelei számára az adózás minden területén;
  • Adójogszabályok elemzése, értelmezése;
  • Teljes körű adóátvilágítás;
  • Adóhatósági ügyek képviselete;
  • Személyi jövedelemadó kalkuláció és tanácsadás belföldi és külföldi magánszemélyek részére;
  • ÁFA tanácsadás;
  • Átstrukturálással kapcsolatos adótanácsadás;
  • Adózási modellek elkészítése;
  • Reklámadóval-, TAO támogatással-, transzferár nyilvántartással kapcsolatos tanácsadás;
  • Hírlevelek elkészítése az adójogszabályok változásáról;
  • Írásos adójogi elemzések-, tanácsadó levelek-, összefoglalók elkészítése magyar és angol nyelven;
  • Hatóságokhoz benyújtandó állásfoglalás-kérő levelek elkészítése;
  • Feltételes adómegállapítás iránti kérelmek elkészítése, ellenjegyzése és NGM-hez történő benyújtása;
  • Ügyfeleknek történő szóbeli és írásbeli adótanácsadás nyújtása.

 

Elvárások

  • Közgazdász vagy jogász végzettség;
  • Angol felsőfokú nyelvismeret;
  • 2-5 év hasonló szakmai területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Adózási- és számviteli előírások ismerete;
  • MS Office ismeretek;
  • Precíz munkavégzés;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Ügyfélorientált hozzáállás.

 

Amit kínálunk

  • Generalistává válhatsz, tudásodat nem kell egy speciális területnek szentelned;
  • Tapasztalt kollégák segítségével nem csak meglévő tudásodat kamatoztathatod, hanem más adónemekben is naprakész információkat, gyakorlati tudást szerezhetsz;
  • Ügyfeleink jellemzően multinacionális, illetve nagy magyar vállalatok, amelyek számos izgalmas iparágban tevékenykednek (pl. szoftverfejlesztés, építőipar, gyógyszeripar, értékpapír kereskedelem, filmgyártás, sportszergyártás stb.);
  • Ügyelünk a munka és a magánélet egyensúlyára;
  • Támogatjuk az ambícióid: lehetővé tesszük, hogy részt vegyél képzéseken, konferenciákon, és biztosítunk minden szükséges szakmai anyagot, ami a magas színvonalú munkavégzéshez kell;
  • Pozitív légkörben, egy összetartó és professzionális csapat tagjává válhatsz, ahol a tulajdonosok is a kollégáid;
  • Modern, vidám hangulatú, a budai hegyekre néző iroda;
  • Versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások.

 

🎧 Hallgasd meg szakmai podcastjüket itt és maradj naprakész az adózás világában!

 

Kiválasztási folyamat

Ha érdekel a meghirdetett álláslehetőség, jelentkezz hozzánk az Arsboni Karrier felületén keresztül! A kiválasztott jelentkezőkkel első körben személyes beszélgetésre kerül sor, amelyet angol nyelvű írásos és szóbeli teszt követ.

Képek az irodáról

Csak regisztrált felhasználóként jelentkezhet az állásra.