fbpx

JOGI ASSZISZTENS/ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS

Mi, az Arsboninál, jelenleg több nagy, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező és hazai ügyvédi irodának is segítünk megtalálni új, jogi asszisztens munkatársát.

Piaci tapasztalataink alapján, jelenleg jogi asszisztensként akár 300-450.000,- Ft nettó havi bért is kereshetsz! Ha aktuális neked az álláskeresés, gondolkozol a váltáson, jelentkezz, és mi összekötünk álmaid munkáltatójával, ahol tapasztalatodat méltó helyen tudod kamatoztatni!

JOGI ASSZISZTENS/ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS

Mi, az Arsboninál, jelenleg több nagy, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező és hazai ügyvédi irodának is segítünk megtalálni új, jogi asszisztens munkatársát.

Piaci tapasztalataink alapján, jelenleg jogi asszisztensként akár 300-450.000,- Ft nettó havi bért is kereshetsz! Ha aktuális neked az álláskeresés, gondolkozol a váltáson, jelentkezz, és mi összekötünk álmaid munkáltatójával, ahol tapasztalatodat méltó helyen tudod kamatoztatni!

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját.
  • Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos, hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamegoldó készségedre.
  • A pozíció betöltésének nem feltétele, de az elbírálásnál hatalmas előnyt jelent a jogi területen szerzett, releváns (pl. ügyvédi vagy közjegyzői irodában szerzett) munkatapasztalat.
  • Ha esetleg más adminisztratív munkakörben szereztél már tapasztalatot, (számlázás, iktatás, postázás, általános irodai adminisztráció stb.) akkor is várjuk a jelentkezésed!
  • Elektronikus eljárások adminisztratív támogatása?
  • Prezentációk, jegyzőkönyvek készítése? Egy utazás vagy rendezvény profi megszervezése? Bizony lehet, hogy itt is a Te segítségedre számít a jövőbeni munkáltatód!
  • Az irodák nemzetközi jellegére tekintettel fontos, hogy ne gyere zavarba, ha angolul kell kommunikálni az ügyfelekkel vagy külföldi kollégákkal akár telefonon, akár személyesen.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi területen – ügyvédi irodában vagy közjegyző irodában – szerezted);
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is
  • MS Office programok ismerete, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártasság.
  • Tízujjas gépírás készségednek ennél a munkakörnél biztosan hasznát veszed majd.
  • Pályakezdőként is bátran jelentkezz! Amennyiben motivált vagy és hosszú távon is dolgoznál egy professzionális csapat adminisztratív segítőjeként.

Mit kapsz ezért cserébe?

  • Álmaid munkáltatójánál alapvetés, hogy megbecsülik a kollégákat: a fizetés egyéni alku tárgya, függ a betölteni kívánt pozíciótól, munkatapasztalattól, nyelvtudástól.
  • Több pozíció esetén részmunkaidő és home office/hibrid munkavégzésre is lehetőség van.
  • Családias és jó hangulatú, barátságos munkahely, ahol az irodában mindenki otthon érzi magát.
  •  Fontos, hogy amennyire önálló vagy, legalább annyira jól tudj gondolkodni csapatban is. Ugyanis nem titok, hogy nagyon számítanak Rád a csapatépítő eseményeken való aktív részvételben is!
  • Végül, de nem utolsó sorban minden munkatárs számára hosszútávra tervezhető, biztos munkahelyet nyújtanak, ez alól Te sem vagy kivétel.

Főbb feladatok, munkák:

  • Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját.
  • Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos, hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamegoldó készségedre.
  • A pozíció betöltésének nem feltétele, de az elbírálásnál hatalmas előnyt jelent a jogi területen szerzett, releváns (pl. ügyvédi vagy közjegyzői irodában szerzett) munkatapasztalat.
  • Ha esetleg más adminisztratív munkakörben szereztél már tapasztalatot, (számlázás, iktatás, postázás, általános irodai adminisztráció stb.) akkor is várjuk a jelentkezésed!
  • Elektronikus eljárások adminisztratív támogatása?
  • Prezentációk, jegyzőkönyvek készítése? Egy utazás vagy rendezvény profi megszervezése? Bizony lehet, hogy itt is a Te segítségedre számít a jövőbeni munkáltatód!
  • Az irodák nemzetközi jellegére tekintettel fontos, hogy ne gyere zavarba, ha angolul kell kommunikálni az ügyfelekkel vagy külföldi kollégákkal akár telefonon, akár személyesen.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi területen – ügyvédi irodában vagy közjegyző irodában – szerezted);
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is.
  • MS Office programok ismerete, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártasság.
  • Tízujjas gépírás készségednek ennél a munkakörnél biztosan hasznát veszed majd.
  • Pályakezdőként is bátran jelentkezz! Amennyiben motivált vagy és hosszú távon is dolgoznál egy professzionális csapat adminisztratív segítőjeként.

Mit kapsz ezért cserébe?

  • Álmaid munkáltatójánál alapvetés, hogy megbecsülik a kollégákat: a fizetés egyéni alku tárgya, függ a betölteni kívánt pozíciótól, munkatapasztalattól, nyelvtudástól. 
  • Több pozíció esetén részmunkaidő és home office/hibrid munkavégzésre is lehetőség van.
  • Családias és jó hangulatú, barátságos munkahely, ahol az irodában mindenki otthon érzi magát.
  • Fontos, hogy amennyire önálló vagy, legalább annyira jól tudj gondolkodni csapatban is. Ugyanis nem titok, hogy nagyon számítanak Rád a csapatépítő eseményeken való aktív részvételben is!
  • Végül, de nem utolsó sorban minden munkatárs számára hosszútávra tervezhető, biztos munkahelyet nyújtanak, ez alól Te sem vagy kivétel.

A REGISZTRÁCIÓ LÉPÉSEI

A REGISZTRÁCIÓ LÉPÉSEI

1. Regisztráció a formon keresztül

1. Regisztráció a formon keresztül

Töltsd ki a jobb oldali formot.

Töltsd ki a lenti formot.

2. Hamarosan megkeresünk téged

Miután átnéztük az önéletrajzodat, keresni fogunk személyre szóló álláslehetőségekkel.

2. Hamarosan megkeresünk téged

Miután átnéztük az önéletrajzodat, keresni fogunk személyre szóló álláslehetőségekkel.

Betöltés...